بازی Gangstar Rio - City of Saint

هزاران کار دیگر که با انجام این بازی می توانید تجربه کنید. این بازی در نسخه ابتدایی خود برگ برنده را در دست داشت و آن هم اول شخص بودن آن بود. در جهان بازی های شخص اول بسیار طرفدار دارد، به همین خاطر این بازی به خاطر این ویژگی توانست در سکوی اول جا گیرد.



ادامه مطلب ...


بازی معروف و محبوب تخته نرد iBackgammon v1.0

بازی تخته نرد یکی از محبوب ترین بازی های فکری در تمام دنیا می باشد. بازی تخته نرد را بزرگمهر در جواب شطرنجی که پادشاه هندوستان برای او فرستاده بود ابداع کرد، با این حال بر خلاف دیگر کشورها در ایران آنچنان که باید و شاید مورد اقبال قرار نگرفته است.



ادامه مطلب ...


بازی بی نظیر فوتبال FIFA Soccer 13

خود را برای بازی فوتبال آماده کنید زیرا FIFA 13 از راه رسید. روز گذشته بازی بی نظیر FIFA 13 در AppStore قرار گرفت. شما در این بازی می توانید بهترین فوتبال را تجربه کنید. گرافیک خیره کننده و فوق العاده طبیعی این بازی شما را حیرت زده خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم از این بازی به سادگی نگذرید.



ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده معروف و زیبای Asphalt 7 - Heat

سرانجام بازی جنون آور و فوق العاده زیبای Asphalt 7 - Heat منتشر گردید. این بازی به قدری زیبا و منحصر به فرد است که باید آن را تجربه کنید تا متوجه شوید این بازی چیست.!  این نسخه از بازی آسفالت وبژگیهای منحصر به فردی دارد که با آسفالت 6 تفاوت بسیاری دارد. اگر جنون سرعت دارید، پای خود را با تمام قدرت روی پدال بفشارید و به سرعت در خیابانها پرسه بزنید.



ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده زیبا و جذاب Dead Trigger 

در همان ابتدا نام بازی را می بریم زیرا مطمئن هستیم، این بازی را به خوبی می شناسید. Dead Trigger نام این بازی است. Dead Trigger توانسته در میان بازیهای تیراندازی اکشن، مقام اول را کسب کند و با Rage به رقابت بپردازد. شما در این بازی باید خودتان را از دست زامبی ها نجات دهید. حواستان به همه جا باشد زیرا از زمین و آسمان زامبی به سوی شما حمله ور خواهد شد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر Modern Combat 4: Zero Hour

سرانجام پس از مدتها انتظار، بازی خارق العاده زیبای Modern Combat 4: Zero Hour عرضه شد. به جرات می توان گفت این بازی طوفان GameLoft است که در AppStore به پا کرده است. این بازی به قدری گرافیکش زیباست که جایی برای صحبت باقی نمی گذارد. موتور گرافیکی این بازی از قویترین موتورهای بازی سازی جهان است که GameLoft از پیش درباره آن صحبت های بسیاری کرده بود. با تجربه این بازی واقعاً جنگ را به دیوایس خود می آوریدف پس پیش بروید و نترسید. این بازی قدرتی دارد که همگی را در جای خود میخکوب کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم این بازی را از کافه اپل به صورت رایگان حتماً دانلود کنید. با اینکه حجمش بالاست اما ارزش تجربه کردن دارد.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


و بلاخره مسابقه خیابانی که دستگاه های iOS منتظرش بودند. "(PocketGamer، 9/10 جایزه طلا)
کمربند ایمنی، ضربه و گاز ، شما را برای سوار شدن به ماشین ها وارد ترقیب می کند. پیشی جستن از پلیس، پیشدستی از رقیب . آیا شما جرات دارید؟
فرار همیشگی از  نیروی پلیس در حالی که شما با روروک مخصوص بچه ها در خیابان برخورد  می کنید. با استفاده از اتومبیل های  مانند SRTو GTS پورشه 911 کاررا S، هامر H1 آلفا.
از صفر تا MOST WANTED ...
انتخاب و سفارشی کردن بیش از 40 اتومبیل منحصر به فرد
لمس یا کج کردن برای هدایت
کسب امتیاز سرعت برای باز کردن ماشین های جدید

رقبای شما همه کاری  می کنند تا شما را از رسیدن به رتبه های بالا متوقف کنند - اما در این دنیا، تنها یکی می تواند تحت تعقیب باشد.

 

 

دانلود بازی Need for Speed™ Most Wanted نسخه 1.0.2

 

 

لینک دانلود مستقیم در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


mzm
 

** آپدیت به ورژن ۱٫۰٫۵ **

پس از مدتی انتظار شرکت EA بازی فوق العاده  FIFA 13 را برای iDevice ها منتشر کرد.  FIFA 13 دقایقی پیش بر روی اپ استور نیوزلند که در اکثر مواقع سریع تر از سایر کشور ها عمل می کنید قرار گرفت. این بازی که به جرات می توان گفت بهترین بازی فوتبال در بین بازی های منتشر شده در این سبک برای سیستم عامل ios است به صورت یونیورسال است. با گیم پلی این بازی می توانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید و هر چه را که در سر می پرورانید به راحتی اجرا کنید. FIFA 13 دارای ۳۰ لیگ، ۵۰۰تیم و بیش از ۱۵,۰۰۰ بازیکن است و بازی ها در ۳۲ استادیوم معتبر دنیا برگزار می شوند.از سرویس  iCloud و حالت مولتی پلیر نیز پشتیبانی می کند. فکر نکنم این بازی نیاز به توضیح بیشتر داشته باشه!



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان